511-825-666

575-950-617

Polityka prywatności

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia, w jaki sposób zbieramy, przetwarzamy, przechowujemy i zabezpieczamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz prawa w związku z przetwarzaniem danych.

 

1. Administrator Danych Osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Emvi z siedzibą w Łodzi ul Wioślarska 16 , 94-036, NIP: 7322114500 , REGON: 520997433. Kontakt z administratorem możliwy jest pod adresem e-mail: biuro@alecamp.pl.

 

2. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych

W ramach działalności organizowania kolonii, przetwarzamy następujące dane osobowe:

Dane uczestników kolonii (dzieci):
  • Imię i nazwisko
  • Data urodzenia
  • Adres zamieszkania
  • Numer telefonu kontaktowego
  • Adres e-mail (jeśli dotyczy)
  • Informacje o stanie zdrowia (np. alergie, wymagania dietetyczne)
  • Inne dane niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki
Dane rodziców/opiekunów prawnych:
  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu kontaktowego
  • Adres zamieszkania
  • Dane do fakturowania (jeśli dotyczy)

 

3. Cel przetwarzania danych osobowych

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:

  • Organizacja i realizacja kolonii, w tym rejestracja uczestników, zarządzanie uczestnictwem, opieka nad dziećmi podczas kolonii.
  • Przesyłanie informacji o dostępnych programach kolonijnych, promocjach, aktualnościach (jeśli wyrazisz zgodę na otrzymywanie takich informacji).
  • Realizacja obowiązków prawnych związanych z organizowaniem kolonii, np. fakturowanie, archiwizacja dokumentów.
  • Zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych i bezpieczeństwa uczestników (np. zarządzanie informacjami zdrowotnymi).
  • Kontakt w sprawie organizacji kolonii, w tym informowanie o szczegółach programowych, zmianach, lub sytuacjach kryzysowych.

 

4. Podstawa prawna przetwarzania danych

Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie:

  • Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie danych niezbędnych do wykonania umowy, w tym zapisania uczestnika na kolonię i organizacji obozu.
  • Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych (np. fakturowanie).
  • Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda na przetwarzanie danych, w przypadku chęci otrzymywania informacji marketingowych.

 

5. Przechowywanie danych osobowych

Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy i wykonania obowiązków prawnych, w tym przez czas trwania kolonii oraz przez okres wymagany do celów archiwalnych i podatkowych. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte lub zanonimizowane.

 

6. Udostępnianie danych osobowych

Twoje dane osobowe mogą być udostępniane:

  • Pracownikom i współpracownikom, którzy zajmują się organizacją kolonii.
  • Podmiotom, z którymi współpracujemy w zakresie organizacji (np. firmy ubezpieczeniowe, przewoźnicy, lekarze, firmy zajmujące się obsługą IT).
  • Organom państwowym lub innym podmiotom na podstawie przepisów prawa (np. w przypadku kontroli).

 

7. Twoje prawa w związku z danymi osobowymi

Masz prawo do:

  • Dostępu do swoich danych osobowych oraz danych swojego dziecka.
  • Sprostowania danych, jeśli są one nieprawidłowe lub niekompletne.
  • Usunięcia danych, jeśli przetwarzanie danych nie jest już konieczne do celów, w których zostały zebrane.
  • Ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych przez prawo.
  • Przenoszenia danych do innego administratora (w przypadkach przewidzianych prawem).
  • Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w celach marketingowych.
  • Cofnięcia zgody w dowolnym momencie (zgoda na przetwarzanie danych może być wycofana, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem).

W celu skorzystania z powyższych praw, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@alecamp.pl

 

8. Zabezpieczenie danych osobowych

Twoje dane osobowe są przechowywane w sposób bezpieczny, z zastosowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony przed ich utratą, nieautoryzowanym dostępem, ujawnieniem, modyfikacją lub zniszczeniem.

 

9. Przekazywanie danych do państw trzecich

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego EOG).

 

10. Zmiany w Polityce Prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Każda zmiana będzie publikowana na naszej stronie internetowej, a w przypadku istotnych zmian, poinformujemy Cię o nich bezpośrednio.  

12. Kontakt

W przypadku pytań i opinii dotyczących stosowanej przez Emvi prosimy o ich przesyłanie na adres: biuro@alecamp.pl

 

REGULAMIN SERWISU

 

  1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług oferowanych przez Emvi drogą elektroniczną, za pośrednictwem serwisu www.alecamp.p., oraz prawa i obowiązki Użytkowników Serwisu.

 

  1. Serwis pod adresem www.alecamp.pl prowadzony jest przez Emvi z siedzibą w Łodzi przy ul. Wioślarskiej 16, 94-036.

NIP: 7322114500, REGON: 520997433, adres www.alecamp.pl, adres email: biuro@alecamp.pl

 

  1. Korzystanie z Serwisu oznacza, że Usługodawca zapoznał się z treścią niniejszego

Regulaminu, akceptuje zawarte w nim postanowienia oraz zobowiązuje się do ich

przestrzegania.

 

  1. DEFINICJE
  2. AC – Ale Camp firmy Emvi z siedzibą w Łodzi przy ulicy Wioślarskiej 16, 94-036 NIP: 7322114500, REGON: 520997433 adres www: www.alecamp.pl, adres email: biuro@alecamp.pl, będąca właścicielem Serwisu;
  3. Użytkownik – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca

osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu;

  1. Serwis – witryna internetowa AC działająca pod adresem: www.alecamp.pl i wszystkie

podstrony, umożliwiające Użytkownikowi dostęp do Usług oferowanych za jej

pośrednictwem;

  1. Usługa – usługi oferowane i świadczone drogą elektroniczną przez AC na rzecz

Użytkownika, o których mowa na stronie www.alecamp.pl

  1. Impreza turystyczna – usługi turystyczne w rozumieniu ustawy z dnia 24 listopada

2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych;

  1. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia drogą elektroniczną Usług przez AC;
  2. Formularz kontaktowy – funkcjonalność Serwisu znajdująca się na stronie

https://www.alecamp.pl/kontakt i umożliwiająca Użytkownikowi nawiązanie kontaktu, w szczególności złożenie zapytania;

  1. Formularz zgłoszeniowy – funkcjonalność Serwisu znajdująca się na stronie

www.alecamp.pl/formularz-zgloszeniowy umożliwiająca Użytkownikowi zgłoszenie chęci

udziału w koloniach.

  1. Umowa o Udział w Koloniach Alecamp – umowa, której przedmiotem jest

organizacja przez AC na rzecz uczestnika Kolonii w Ośrodku Wypoczynkowym Nord Camp w terminie uzgodnionym w ofercie.

 

III. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie firma oferuje dostęp do zawartości

Serwisu i Usług polegających na: możliwości zapoznania się z propozycją i warunkami

kolonii oferowanych przez AC, dokonanie zgłoszenia chęci uczestnictwa w kolonii oferowanej przez AC, podanie danych dotyczących Użytkownika

oraz osoby, na której rzecz będzie zawierana Umowa o Udział w Koloniach Ale Camp.

 

  1. Serwis umożliwia Użytkownikom zapoznanie się z ofertą kolonii. Informacje publikowane w Serwisie dotyczą m.in. ogólnych informacji dotyczących udziału w kolonii Ale Camp, okresu trwania, miejsca, w którym kolonie będą realizowane, warunków zakwaterowania uczestników, kadrze, cenie, sposobie rezerwacji pobytu na koloniach, Programie Kolonii, Ogólnych Warunków Uczestnictwa w Kolonii.

 

  1. Informacje prezentowane w Serwisie stanowią zaproszenie do złożenia oferty rezerwacji

oraz zawarcia Umowy o udział w koloniach.

 

  1. Zdjęcia ośrodka Kolonijnego zamieszczone w Serwisie mają charakter poglądowy, zaś

rzeczywisty wygląd Ośrodka Kolonijnego w dacie odbywania Kolonii Camp Fun może

różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

 

  1. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
  2. Do korzystania z Serwisu, Użytkownik powinien posiadać: urządzenie, które umożliwia

kontakt z siecią Internet, nieprzerwany dostęp do Internetu, standardowy system

operacyjny, aktualną wersja standardowej przeglądarki internetowej umożliwiającej

dostęp do Serwisu oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

 

  1. Bezpieczeństwo korzystania z Serwisu, w tym poufność danych przekazywanych drogą za pośrednictwem Serwisu zapewnia certyfikat SSL wystawiony przez ESET, dzięki któremu

nie ma możliwości przejęcia informacji przekazywanej za pośrednictwem Serwisu.

 

  1. Do prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest włączenie obsługi plików cookies

w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą do utrzymania sesji Użytkownika.

Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w

przeglądarce internetowej lub za pomocą innego oprogramowania. Szczegółowe

informacje na temat plików cookies zawarte są w Polityce plików cookies.

  1. W celu dokonania Zgłoszenia za pośrednictwem Serwisu Alecamp, Użytkownik powinien wypełnić Formularz zgłoszeniowy zamieszczony w Serwisie, wskazując następujące dane: imię i nazwisko osoby zgłaszającej chęć udziału w Koloniach, adres e-mail do kontaktu, na który zostanie przesłany przez właściwy formularz udziału w koloniach, numer telefon do kontaktu, wiek dziecka (uczestnika Kolonii).

 

  1. Zgłoszenia chęci udziału w Koloniach Alecamp za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego w Serwisie są przyjmowane przez Usługobiorcę przez 24 godziny na dobę przez 4 miesiące o ile nic innego nie wynika z informacji wskazanych w Serwisie. Użytkownik udziela odpowiedzi na wskazany przez Użytkownika w Formularzu

zgłoszeniowym adres e-mail, przesyłając Użytkownikowi umowę uczestnictwa.

 

  1. Szczegółowy formularz zgłoszeniowy, o którym mowa w pkt 5 powyżej wymaga

obligatoryjnego podania poniższych informacji: Imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego, adres e-mail, numer telefonu do kontaktu, adres zamieszkania, czy ma zostać

wystawiona faktura, dane na jakie ma zostać wystawiona faktura, imię i nazwisko dziecka

– uczestnika Kolonii, jego data urodzenia, informacja o ew. ograniczeniach związanych z dietą, sposób dojazdu dziecka na kolonie W formularzu mogą być również wskazane: imię i nazwisko osoby z którą zgłaszany uczestnik kolonii chce przebywać w pokoju, imię i nazwisko osoby polecającej Kolonie. Wysłanie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności w celu przygotowania Umowy Uczestnictwa w Kolonii.

 

  1. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od AC faktur elektronicznych na

podany adres e-mail Użytkownika.

  1. Do zgłoszenia przez Użytkownika zgłoszenia chęci udziału w Koloniach wymagane jest, aby Użytkownik zapoznał się z niniejszym Regulaminem oraz zaakceptował jego treść.
  2. Sposób i moment zawarcia Umowy o Udział w Koloniach, dokonania zapłaty

oraz jej treść określają, dostępne w Serwisie, Ogólne Warunki Uczestnictwa w imprezach

turystycznych organizowanych przez Emvi.

 

  1. PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH I ZASTRZEŻENIA PRAWNE
  2. Treści udostępniane w Serwisie, użyte w nim znaki towarowe, nazwy firm, logotypy,

zdjęcia, multimedia oraz wszelkie inne zawarte w nim utwory w rozumieniu przepisów

ustawy z 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych korzystają z ochrony

przewidzianej w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.

 

  1. Korzystanie z Serwisu nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw na dobrach

niematerialnych do utworów znajdujących się w Serwisie. W szczególności zabronione

jest, bez uprzedniej pisemnej zgody Usługobiorcy, rozpowszechnianie, wykorzystywanie

czy modyfikowanie jakichkolwiek elementów składowych Serwisu. Użytkownik Serwisu

ma prawo przeglądania zamieszczonych w Serwisie stron, dokonywania ich zapisu na

dysku twardym w postaci plików tymczasowych, drukowania wybranych stron Serwisu na

własnego użytku prywatnego.

  1. Serwis jest dostępny w takim stanie, w jakim Użytkownik otrzymuje go z serwera

obsługującego. Firma nie udziela gwarancji co do dostępności Serwisu, która może być

ograniczona lub przerwana bez powiadamiania Użytkownika (np. w celu wykonania prac

serwisowych lub z innych przyczyn).

  1. AC przysługuje prawo do zmiany zawartości Serwisu przez włączenie dodatkowych stron,

wyłączenie stron wcześniej dostępnych dla Użytkownika. Oferty zawarte w Serwisie są

dostępne jedynie wtedy, gdy możliwym jest dokonanie ich rezerwacji za pośrednictwem

Serwisu.

  1. W przypadku nieuprawnionego korzystania przez Użytkownika z Serwisu, AC zastrzega

sobie prawo do podjęcia niezbędnych kroków prawnych, w tym wystąpienia na drogę

postępowania sądowego.

 

  1. REKLAMACJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

– 4 –

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu należy

kierować na adres email: biuro@alecamp.pl,

  1. W reklamacji winny być wskazane: dane Użytkownika umożliwiające udzielenie przez

odpowiedzi na reklamację, opis nieprawidłowości w Usłudze świadczonej przez AC.

  1. AC rozpatrzy reklamację i poinformuje Użytkownika o wyniku jej rozpatrzenia w terminie

14 dni od jej otrzymania.

  1. Reklamacje dotyczące wykonania Umowy o Uczestnictwo w Koloniach Ale Campn można

zgłaszać i będą rozpatrywane zgodnie z zamieszczonymi w Serwisie Ogólnymi Warunkami

Uczestnictwa w imprezach turystycznych..

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Odstąpienie od Umowy o Udział w Kolonii następuje zgodnie z

zamieszczonymi w Serwisie Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w imprezach

turystycznych.

  1. AC zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian treści niniejszego Regulaminu, z

zastrzeżeniem ochrony przez Użytkownika praw nabytych. O zmianach Regulaminu

Usługobiorca poinformuje publikując zmieniony Regulamin w Serwisie.

  1. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu są lub staną się nieważne lub

nieskuteczne, nie narusza to ważności pozostałych jego postanowień.

  1. Oświadczenia woli złożone przez AC i Użytkownika w formie elektronicznej (za pomocą

poczty elektronicznej) będą równoważne z oświadczeniem złożonym w formie pisemnej.

  1. AF wskazuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma

internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość

pomiędzy Konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla

Konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego

rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.

  1. Wszelkie ewentualne spory, AC i Użytkownik zobowiązują się rozstrzygać w drodze

wzajemnych negocjacji, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia w okresie 14 dni od

rozpoczęcia rokowań, spory te zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego

właściwego dla siedziby Usługobiorcy. W wypadku, gdy Usługobiorcy przysługuje status

konsumenta, wszelkie spory będą rozpatrywane przez Sąd właściwy na zasadach

ogólnych.

  1. Polityka prywatności i Cookies zostały określone w osobnym dokumencie opublikowanym

w Serwisie na stronie www.alecamp.pl

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie oraz Polityce prywatności i

Cookies, zastosowanie znajdują przepisy Regulamin opracowany został w oparciu o

obowiązujące przepisy prawa, w szczególności uwzględniając: a) Ustawę z dnia 23

kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 ze. zm.), b) Ustawę z dnia

10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000), c) Ustawę z dnia

18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204),

  1. d) Ustawę z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach

turystycznych, e) Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014

poz. 827), f) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27

kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy

95/46/WE.

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 marca 2025 r. i jest publikowany w Serwisie na

stronie: www.alecamp.pl